Thursday, April 6, 2017

Ron Paul Called 'Sick Troll'

On his show The Liberty Report, Ron Paul made a careful and reasoned analysis of the recent chemical attack in Syria. His conclusion was that it didn't make any sense for Syrian president Assad to launch such an attack.

Specifically, he said:
 It makes no sense, even if you were totally separate from this and take no sides of this and you were just an analyst, it doesn’t make sense for Assad under these conditions to all of the sudden use poison gasses.

I think it’s zero chance that he would have done this deliberately.

This caught the attention of the British tabloid, The Sun, which is owned by neocon Rupert Murdoch.

The rag is best known for being involved in a scandal where it secretly made payments to police for dirt. They were also caught in the hacking of personal phones.

Murdoch's company paid former British teen singing sensation Charlotte Church 600,000 pounds ($951,000) in a phone-hacking settlement for violating her and her family's privacy.

Sue Akers, a Metropolitan Police deputy assistant commissioner, told Britain's media ethics inquiry that the newspaper had paid not only police officers but also military, health and other government officials.

Apparently burned by the charges, the paper's reporters now limit themselves to watching youtube videos and making preposterous claims that were once fed to them by government officials on the take.

And thus they reported on Dr. Paul's video, along with others suspicious of the official narrative that Assad did it, under the headline:
SWAMPING SOCIAL MEDIA Sick trolls claim Syria gas massacre was a ‘deep state’ false flag operation designed to trick Donald Trump into war with Assad
It doesn't quite match up with other Sun gems but then again it is tough to spin strong analysis:

It's much easier to report on the Queen's bathtub toys:


No comments:

Post a Comment